Dažniausiai užduodami klausimai

Prižiūrėdami savo transporto priemonę pas KTM įgaliotąjį atstovą, jūs galite papildomai 12 mėnesių naudotis „KTM Mobility Service“ paslauga.

Toliau pateikti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie šią paslaugą.

Ką turiu daryti, jei patyriau įvykį (pagal toliau pateiktą apibrėžimą)?

Jei patyrėte įvykį, prieš imdamiesi bet kokių veiksmų, pirmiausiai paskambinkite KTM pagalbos centro karštąja linija!

Atkreipkite dėmesį, kad išlaidos už paslaugas, kurių nepatvirtino KTM pagalbos centras, yra nekompensuojamos.

Kur galiu rasti KTM pagalbos centro karštosios linijos numerį?

Jį rasite lankstinuke (kredito kortelės formato), kurį jums perdavė KTM įgaliotasis atstovas, arba interneto adresu www.ktm.com/mobilityservice.

Kokiems motociklams galioja ši paslauga?

  • KTM motociklams, kuriems taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija,
  • Kurie yra patvirtinti važinėti tik viešaisiais keliais,
  • Ir kurie buvo įsigyti arba prižiūrimi: Austrijoje, Belgijoje, Čekijos Respublikoje, Danijoje, Estijoje, Graikijoje, Ispanijoje, Italijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Norvegijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje, Rumunijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Suomijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje, Vokietijoje.

Kaip galiu sužinoti, ar ši paslauga galioja mano motociklui?

Jei gavote šį spaudinį su paslaugos kontroliniu sąrašu, galite būti tikri, kad jūsų motociklui ši paslauga galioja. Daugiau informacijos klauskite savo KTM įgaliotojo atstovo arba skambinkite KTM pagalbos centro karštąja linija.

Ar ši paslauga galioja nuomojamiems motociklams?

Taip, bet komercinės paskirties motociklams (pvz., policijos, vairavimo mokyklos, motociklų nuomos) galioja mažesnės apimties pagalbos paslaugų rinkinys (jis apsiriboja remontu kelyje ir nuvilkimu).

Ar „KTM Mobility Service“ paslauga man bus suteikta tik šalyje, kurioje įsigijau savo motociklą?

Ne, yra draudžiami įvykiai, įvykę šiose šalyse: Airijoje, Albanijoje, Andoroje, Austrijoje, Belgijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Bulgarijoje, Čekijos Respublikoje, Danijoje (įsk. Farerų salas), Estijoje, Graikijoje, Islandijoje, Ispanijoje, Italijoje, Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje (Europos teritorijose, įsk. Gibraltarą ir Normandijos salas), Kipre, Kosove, Kroatijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Lichtenšteine, Lietuvoje, Liuksemburge, Makedonijoje, Maltoje, Monake, Nyderlanduose, Norvegijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje (Europos teritorijose), Rejunjone, Rumunijoje, Rusijoje, San Marine, Serbijoje ir Juodkalnijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Suomijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Turkijoje, Vatikano mieste (Šventajame Soste), Vengrijoje, Vokietijoje.

Kiek laiko galioja „KTM Mobility Service“ paslauga?

Jums suteikiama nemokama apsauga iki kitos techninės priežiūros (iki kasmetinės techninės priežiūros arba kitos techninės priežiūros, nustatomos pagal ridą – kurios iš jų prireiks pirmiau), bet ne ilgiau kaip 12 mėnesių. Kai nuvyksite techninei priežiūrai pas savo KTM įgaliotąjį atstovą, „KTM Mobility Service“ paslauga pradės galioti ateinantiems 12 mėnesių netgi tuo atveju, jei praleisite vieną tarpinę techninę priežiūrą.

Ar man bus suteikta nemokama „KTM Mobility Service“ paslauga (-os), jei paskutinę techninę priežiūrą atlikau ne KTM dirbtuvėse?

Ne, paslauga vėl ims galioti tik nuo kitos techninės priežiūros, atliktos pas KTM įgaliotąjį atstovą, ir tik tuo atveju, jei jūsų motociklas yra tam tikros nustatytos ridos ir senumo (išsamesnės informacijos žr. kitame punkte).

Ar yra apribojimų, kaip ilgai galiu gauti „KTM Mobility Service“ paslaugą?

Taip, įvykio metu jūsų motociklas turi atitikti toliau nurodytus kriterijus: transporto priemonėms 1 cilindro varikliu: maks. 60 000 km arba 8 metai (skaičiuojant nuo datos, nurodytos pristatymo sertifikate); transporto priemonėms 2 cilindrų varikliu: maks. 80 000 km arba 8 metai (skaičiuojant nuo datos, nurodytos pristatymo sertifikate), kuri sąlyga bus įvykdyta pirmiau.

Kokiems įvykiams galioja ši paslauga?

Gedimo, vandalizmo, vagystės ir bandymo pavogti (jei tai įvyko užsienyje) ir gaisro atveju. Eismo įvykiams ši paslauga negalioja.

Kas gali pasinaudoti šia paslauga, ar tik motociklo savininkas?

Paslauga galioja savininkui arba vairuotojui ir keleiviui (daugiausiai du asmenys). Kadangi mobilumo užtikrinimo paslauga taikoma motociklams, tai paslaugų teikimą organizuoja KTM pagalbos centras, prieš tai sėkmingai patikrinęs VIN (Vehicle Identification Number) numerį. Todėl jei parduosite savo motociklą, „KTM Mobility Service“ paslauga liks su motociklu.

Ar galiu pasirinkti, kokiomis paslaugomis norėčiau pasinaudoti?

Ne, paskambinus karštąja linija, KTM pagalbos centras nuspręs, kokios paslaugos bus jums pasiūlytos (tai priklausys nuo konkrečios situacijos).

PASLAUGOS

KTM pasirūpina savo klientų kelione… Taigi, jei įmanoma, jūsų motociklas bus remontuojamas vietoje.

Kur bus nuvelkamas mano motociklas, jei jo negalima suremontuoti vietoje?

Tokiu atveju bus suorganizuotas nuvilkimas iki artimiausio KTM įgaliotojo atstovo. Jei jūsų pageidaujamas KTM atstovas yra arčiau nei už 50 km (atstumas viešaisiais keliais), jūs galėsite pasirinkti nuvilkimą į jo dirbtuves.

Ką turiu daryti, jei negaliu atsiimti savo motociklo iš karto jį suremontavus?

Po įvykio jūsų motociklas gali būti saugomas daugiausiai 2 savaites iki pakartotinio pristatymo, atsiėmimo / utilizavimo.

Ką turėčiau daryti, jei patyriau įvykį užsienyje ir artimiausias KTM atstovas neturi atsarginių dalių mano motociklui suremontuoti?

KTM atstovas užsakys atsargines dalis savo dirbtuvėms ir jų pristatymas jums nieko nekainuos; atkreipkite dėmesį, kad už atsargines dalis ir darbą reikės susimokėti.

Jei jūsų motociklą reikės utilizuoti užsienyje (vandalizmo, gaisro vagystės, bandymo pavogti atveju), KTM pagalbos centras jums suorganizuos utilizavimą. Transportavimas į utilizavimo vietą yra įskaičiuotas, bet muitinės mokesčiai, ekspertizės ir utilizavimo išlaidos neįskaičiuotos.

Ką turiu daryti, jei pamečiau savo raktą, jis buvo pavogtas arba sulūžo?

Jei KTM pagalbos centras tai laiko pačiu tinkamiausiu sprendimu, organizuojamas atsarginio rakto pristatymas vairuotojui arba KTM įgaliotajam atstovui. Pristatymo išlaidos yra įskaičiuotos, tačiau turėsite sumokėti už patį raktą (-us).

Ar galiu palaukti, kol mano motociklas bus suremontuotas?

Jei motociklo nepavyksta suremontuoti tą pačią dieną, kai jis buvo nuvilktas pas KTM įgaliotąjį atstovą, ir jei įvykis atsitiko daugiau kaip už 50 km nuo jūsų gyvenamosios vietos, tai padengiamos apgyvendinimo išlaidos už daugiausiai 2 asmenų 4 nakvynes su pusryčiais 3 žvaigždučių kategorijos viešbutyje.

Ar KTM man suteiks pakaitinę transporto priemonę?

Jei motociklo nepavyksta suremontuoti tą pačią dieną, kai jis buvo nuvilktas pas KTM įgaliotąjį atstovą, tai bus suteiktas nuomojamas automobilis (daugiausiai „Economy“ B kategorijos), įsk. neribotą ridą ir standartinį draudimą (už kurą turėsite susimokėti patys), kol bus baigtas remontas, bet ne daugiau kaip 4 darbo dienoms. Galioja nuomos bendrovės sąlygos.

Kaip galiu nuvykti iki automobilių nuomos agentūros, viešbučio, stoties, oro uosto ir pan.?

Jei reikia, KTM pagalbos centras suorganizuos vietos transportą daugiausiai iki 77 eurų (su PVM) vienam įvykiui.

Ką turiu daryti, jei po įvykio norėčiau tęsti savo kelionę?

Jei motociklo negalima suremontuoti tą pačią dieną, kai jis nuvelkamas pas KTM įgaliotąjį atstovą, bus padengtos kelionės išlaidos (maks. 2 asmenims) iš incidento vietos į kelionės tikslą arba į gyvenamąją įgaliotojo vairuotojo vietą.

Kokių rūšių transporto priemonėmis galiu pasinaudoti?

  • Taksi, jei iki kelionės tikslo liko mažiau kaip 50 km;
  • Pirmosios klasės traukiniu, jei iki kelionės tikslo liko nuo 50 iki 1000 km;
  • Lėktuvu (ekonominės klasės vietos), jei iki kelionės tikslo liko daugiau kaip 1000 km.

Ar galiu suderinti šias paslaugas vienu metu?

Pakaitinio automobilio, apgyvendinimo ir kelionės tęsimo negalima suderinti vienoje įvykio byloje.

Kaip galiu atsiimti savo suremontuotą motociklą?

Padengiamos suremontuoto motociklo atsiėmimo iš KTM įgaliotojo atstovo išlaidos, kai tai atlieka paskirtas vairuotojas. Transporto rūšys yra tokios pat, kaip nurodyta pirmiau.

Ar yra kitų būdų, jei negaliu atsiimti pats?

Pageidavus, KTM pagalbos centras suranda transporto bendrovę arba profesionalią siuntų tarnybą, kurią pasisamdo ir apmoka pats vairuotojas. Vėliau KTM pagalbos centras padengia dalį išlaidų sumos, kuri atitiktų išlaidas, patirtas tuo atveju, jei jūs pats atvyktumėte atsiimti transporto priemonės.

Kas atsitiks mano motociklui, jei jo nebūtų įmanoma suremontuoti?

Jei nuvilkus motociklą pas KTM įgaliotąjį atstovą negalima jo suremontuoti per 4 darbo dienas, tai KTM pagalbos centro nuožiūra motociklas transportuojamas pas KTM įgaliotąjį atstovą, iš kurio buvo įsigytas motociklas (naudojant įvairias transporto rūšis). Transportavimo laikas priklauso nuo vietos sąlygų.

Kam galiu persiųsti sąskaitas, jei pats sumokėjau už tam tikras paslaugas, kurias patvirtino KTM pagalbos centras?

Prašom paskambinti KTM pagalbos centro karštąja linija ir jums pasakys, kam siųsti sąskaitas. Išlaidos už paslaugas, apie kurias nebuvo pranešta KTM pagalbos centrui, nekompensuojamos!

Išsamiau apie „Mobility Service“ paslaugą skaitykite interneto adresu www.ktm.com/mobilityservice arba klauskite savo KTM įgaliotojo atstovo!